zondag 24 augustus 2008

Fotozondagavond: eng

zondag 17 augustus 2008: wat vind je eng? Ik denk dat het aapje op de rug van zijn moeder het wel eng vindt als zij naar beneden springt. Alsof hij in de rollercoaster zit.

Maar sommige mensen zullen dit soort schilderijen misschien eng vinden. Persoonlijk doet het mij niets.


Ook voor sommige mensen eng: sprinkhanen eten. Het is letterlijk even slikken, maar ze waren lekker krokant in de Apenheul.


Wat ik eng vind? SPINNEN
En niet zo'n beetje ook. Zag in de tent de laatste avond een spin van 10 tot 12 cm groot. Wist niet dat we ze hier hadden. Gerend voor de camera, maar toen ik ermee terug was was de spin verdwenen. Dat was pas echt eng, want toen wist ik dat hij er was. Maar waar??? Geen oog meer dicht gedaan die nacht.

Conclusie: geen ECHT enge foto, maar wel een slap aftreksel uit Kröller-Müller beeldentuin.

Geen opmerkingen: