zondag 7 juni 2015

Amsterdam diner 2015

30 mei 2015: Het was weer een geweldige avond: het 23e Amsterdam Diner. Maar liefst EUR 653.000 netto opgehaald voor onderzoek in de strijd tegen AIDS/HIV. De avond stond in het teken van onderzoeker Joep Lange en zijn partner Jacqueline, beiden verongelukt in vlucht MH17. Prinses Mabel sprak een ontroerende herdenkingsrede uit: vier de mensen die je mist.
Briefing van de vrijwilligers door Verhaaf Catering. Volgens mij was het mijn 21e keer in de bediening. Eerste keer was ik er nog niet bij en 1x gemist omdat ik hoogzwanger van Jeroen was, die inmiddels ook meeloopt als vrijwilliger (hij is bijna 20 jaar).

De zaal is weer superprachtig

en de travestieten ook!

Omdat ik per 1/7/2015 voorzitter raad van toezicht Aidsfonds/Stop Aids Now wordt gaan we ook op chique aan tafel. Een vriendelijke bewaker zet ons op de foto. Leuk aandenken. En eerlijk is eerlijk: de bediening is gewoon leuker ;-) volgend jaar hele raad van toezicht in de bediening?

Geen opmerkingen: