zondag 25 november 2007

Mini sabbatical voor mijn nieuwe start

Op 20 december 2007 stap ik op een vlucht naar Buenos Aires. 3 weken rondtrekken in Argentinië om letterlijk afstand te nemen van 21 jaar KPMG.

Erik (15) en Jeroen (12) gaan samen met mij Patagonië verkennen en plezier maken, zodat ik helemaal fris en met een goeie jetlag op mijn nieuwe werkplek kan beginnen: het Spaarne Ziekenhuis in Hoofddorp.

De droom om naar Argentinië te reizen heb ik al een paar jaar, sinds collega Erik met vriendin Marieke van hun wereldreis terugkwamen en mij en mijn zoons trakteerden op een avondje dia's (de highlights). In maart 2007 liep ik oud-collega Jack Bol tegen het lijf. Hij heeft een eigen reisbureau in Argentinië http://www.tipica-reizen.nl/ (dit kost je een glas goede wijn Jack!). De link was natuurlijk snel gemaakt met mijn droomwens. "Regel jij maar een reis voor mij naar Patagonië". Aldus geschiedde.

Nog 3 weken werken (OEPS, wat liggen er nog een stapels to do) voor KPMG gezondheidszorg, dan 2 afscheidsfeesten en dan........

(wordt vervolgd)

6 opmerkingen:

Jack zei

Laat ik dan de eerste zijn met een reaktie! Leuk dat je een plekje op internet hebt gemaakt :-)

Ik ben ook erg benieuwd naar je avonturen in Patagonië dus ik zal hier af toe spieken of ik het allemaal wel goed heb geregeld... Dat glas wijn komt wel goed :-)

En natuurlijk alle succes met je nieuwe uitdaging!

Betsy zei

Ik ben ZO BLIJ dat ik deel ben van jou nieuwe start..

Yvonne zei

Me too!

Betsy zei

Wel flauw dat ik mijn reactie wel kan weggooien, maar er niet een 'w' tussen kan zetten...

Yvonne zei

dan gooi je hem weg en plaatst een nieuwe OF je gaat voor de eeuwigheid te boek staan als een SLECHTE SPELLER

HAHAHAHA

Betsy zei

Dan maar een slechte speller..