donderdag 29 november 2007

Afscheidstoernee

Bijna elke dag afspraken met klanten om mijn opvolg(st)er te introduceren en formeel afscheid te nemen. Het is een raar gevoel om na 21 jaar het stokje echt over te dragen. Ook voel ik de dringende en onzinnige behoefte allerlei kennis in die andere hoofden te proppen. Zij moeten het gewoon ondervinden. Beste leermeester de praktijk. Inmiddels zelfs al bestanden aan het wissen van mijn laptop. Au!

In het KPMG blad Inside verschijn ik in de rubriek in/uit met een prachtige foto van onze huisfotografe Amke. Wat een prachtplaat.


(foto: Amke voor KPMG Inside)
Informeel afscheid gaan we natuurlijk ook doen. Op 10 december neem ik afscheid van mijn managers met een kookworkshop bij het Kookcollege: http://www.kookcollege.nl/cgi-bin/kook.cgiWaar Pim - bij wie ik al vele jaren af en toe een kookles volg - inmiddels een eigen toko heeft opgebouwd waar je U tegen zegt. Op 11 december is er een feest met de branchegroep gezondheidszorg en zakenrelaties. Het wordt een lekker ontspannen avond in het Singermuseum http://www.singerlaren.nl/. Een mooie expositie over frans sympolisme. Hapje, drankje, franse chansons.








Geen opmerkingen: