zaterdag 4 oktober 2008

Ronde van Texel

Zondag 28 september: rond het middaguur met de boot naar Texel.
Rik gaat de halve marathon daar lopen. Hij liever dan ik. In Den Burg beland ik in een geweldig winkeltje met oude spulletjes. Koop allerlei moois. Ook voor Willeke, van communicatie, die dinsdag afscheid neemt.

Daarna naar de Worsteltent, die langs de route ligt. Zit op het terras mijn post door te nemen (kwam ik vorige week dus echt niet aan toe). Af en toe opkijken om mensen aan te moedigen en te klappen. De mensen van de Worsteltent denken dat ik alle mensen die voorbij komen zit af te turven ;-)

Rik komt langs op tijdstip dat ik hem ongeveer ook verwacht. Hij loopt niet lekker. Pfff nog 3 km te gaan vanaf hier. Als dat maar goed gaat. Heeft geen tijd voor een stop. Achteraf maar goed ook: hij loopt paar seconden onder de 2 uur en dat wilde hij graag als nieuw PR neerzetten. Als hij was gestopt was hij erover heen gefloept.

Daarna samen naar Den Hoorn, waar zijn pa begraven ligt.

Lekker gegeten en dan terug naar het vaste land.

Geen opmerkingen: