zondag 6 juli 2008

Even alleen

30 juni 2008: het was vandaag de laatste werkdag van mijn collega bestuurder. Met taartjes en een feestelijke italiaanse lunch sloot hij 10 jaar Spaarne af. De catering was door Ghislaine geregeld bij BiaBia uit Haarlem. Heerlijk was het.
(bron foto: www.biabia.nl)
Een paar verhuisdozen met persoonlijke spulletjes en dan is een decade aan werk afgesloten. Het zal voor hem een vreemde dag zijn. Net zoals het in december voor mij gek was om voor de laatste keer als deel van KPMG het pand te verlaten.

Ik sta er nu even "alleen" voor. Natuurlijk het ziekenhuis: dat zijn heel veel mensen en iedereen zorgt dat het schip doorvaart en op koers blijft. Maar de bestuurlijke kant is nu even een paar maanden mijn verantwoordelijkheid. Vreemd idee. Enerzijds beetje eenzaam gevoel, anderzijds wel fijn om nu álle facetten van het ziekenhuis te verkennen.
Gelukkig zal ik niet lang alleen zijn want woesdag 2 juli geven alle adviesorganen een positief advies bij de benoeming van Willem Schreuder. Voor meer nieuws over zijn benoeming: www.spaarneziekenhuis.nl

Geen opmerkingen: