zondag 20 juli 2008

Limburgse gastvrijheid

Zaterdag 19 juli 2008: mijn zus Nicole is zwanger! Gauw naar Heel op bezoek. De neven spelen tafeltennis. Ik waag met neef Ian ook een poging, maar met al zijn effectballen (en mijn gebrek aan conditie/snelheid) ben ik natuurlijk kansloos.

(foto: Rik)



(foto: Rik)

Afwisselend schijnt de zon en zitten we in de tuin en regent het werkelijk pijpestelen.








Lekker receptje? Koolvis met chorizo en cherrytomaatjes met basilicum. Mmmmmm!



's Avonds weer 190 km naar huis tuffen. Dankzij het slechte weer prachtige donkere luchten waar af en toe een randje zon door piept.

(foto: Rik)

1 opmerking:

Rob Haster zei

Beste Yvonne, via Google vond ik uw foto en ben zo brutaal geweest om ze op mijn blog bij een gedicht te gebruiken. Als u dat liever niet wilt, dan verwijder ik hem weer. Maar de foto van de pijpenstelen is erg intrigerend. U kunt gedicht en foto hier vinden: http://ontginner.wordpress.com/2011/02/27/verdamp-mij/