zondag 21 september 2008

Dossier bouwen en Meriter

Verona 17 september 2008: in het auditorium een technische update. Strak, modern en uitermate verhelderend. Er bekruipt me wel steeds meer een gevoel van: dat moeten we ook hebben en dat ook. Kunst wordt om onszelf te beperken en goed te faseren. Want we hebben wel hele Epic gekocht, maar de mensen moeten de implementaties wel kunnen bijbenen.

De ochtend vervolgt met een stukje van een beroemde amerikaanse radio-stem. Hij had een warrig maar wel komisch verhaal. Zijn zware accent soms moeilijk te volgen. Daarna weer workshops, maar ook bouwen aan het electronisch patiëntendossier met een klein team. Dit is spannend en constructief!

Eind van de middag ga ik met Debby naar Meriter hospital dat ons heeft uitgenodigd om al hun systemen te komen bekijken. We worden uitgebreid rondgeleid en ook hier doe ik weer veel ideeën op voor inrichting en implementatie. Ik schrijf me wild in mijn rode Epic boekje. Iedereen is zo aardig.

(medicatiedispenser, gekoppeld aan EPIC medicatiegegevens)



(ziek zijn blijft vervelend, maar uitzicht vergoedt veel)


(kliniek van Meriter)


(3 zonnebloemen en 1 anjer: $ 30!!!)

Aansluitend naar de jaarlijkse Epic borrel van St. Mary's hospital. Zij werken in een aantal staten en alle ziekenhuizen komen hier bij elkaar rond Epic. Het is leuk om te gast te zijn als "VIP" op hun borrel. We worden goed verzorgd.

Geen opmerkingen: