zaterdag 8 augustus 2009

Pisa

donderdag 9 juli 2009: we arriveren vroeg in de middag in Pisa. Voor Rik was de bergtocht nog wel even zwoegen. Het vinden van het hotel in Pisa zou ik een uitdaging willen noemen. Een éénrichtingsstraatje omgeven door andere éénrichtingsstraatjes. Had gelukkig 2 parkeerplaatsen gereserveerd, maar voordat we daar op stonden........ ik kreeg te horen van het hotel personeel dat ik door de poort moest rijden naast het hotel. Rik had door een grote vrachtauto mij hier niet in zien verdwijnen en die zag ik dus pardoes het hotel voorbij rijden. Affijn: kwartiertje later was hij ook weer present.

Na even uitpuffen op het terrasje omkleden en de stad in. De kinderen vergapen zich aan de toren. Ik had hem al eens gezien (zij ook, maar toen waren ze wel erg klein). Het blijft een wonderlijk gezicht.







Geen opmerkingen: