maandag 9 juni 2008

Verlies

dinsdag 3 juni 2008: naar de uitvaart van één van onze medewerkers van de poli gynaecologie. Na een jarenlange strijd tegen kanker heeft de kanker gewonnen. Het vreemde is dat ik haar als medewerkster nooit heb ontmoet want ze is al een hele tijd ziek, maar dat ik haar ken als de zus van Carla. Mijn voormalige secretaresse bij KPMG die mij heel na aan het hart ligt. Al tijden leef je met de zusjes mee en heb ik de ups en helaas vooral de downs mee beleefd. Spraken we over de vooruitzichten en de worstelingen van haar zus. En nu sta ik daar dan als vertegenwoordiger van het ziekenhuis, maar omarm haar en kroel door haar haren als haar vriendin. Och wat heb ik met haar te doen. Na al die strijd toch verloren. In sommige gevallen kun je alleen maar zeggen "het is niet eerlijk".

Geen opmerkingen: