woensdag 21 januari 2009

K/Zolder in de kop

zaterdag 17/zondag 18 januari 2009: het zat er aan te komen - de zolder moet opgeruimd. Omdat ik geen zin heb in de zolder begin ik met de kast in de keuken. Dan kijken of ik een nieuwe vriezer kan kopen (zie "dooi"), dat kan op internet maar de maat is anders dan de oude. Rik redt me voor de miskoop van de maat door iets te roepen uit de keuken over "deurtjes". Snel naar de site van Ikea, helaas men heeft mijn keukendeurtjes niet meer. Er volgt een hele discussie en gedachtenvorming over hoe dan verder met de keuken. Een stukke vriezer is wel een hele grote besteklade........ dit alles natuurlijk uitstel van executie. We moeten de zolder op.


Dat gebeurt de rest van het weekend. Hele huis een grote zooi, met groepjes goederen (voor de vuilnis, voor de zak van Max, voor wie het hebben wil, voor marktplaats, voor koninginnedag, voor nog niet helder)...........EDOCH: zondagmiddag is de zolder weer beloopbaar en een soort van overzichtelijk.
(zo erg als dit was het gelukkig niet)

Geen opmerkingen: