woensdag 16 april 2008

Keerpunt 45

15 april 2008: vandaag een dramatische dag. Keerpunt bereikt. Heb jarenlang geroepen: "ik word 90". Kon ik tenminste volhouden dat ik dus nog niet op de helft was. Maar nu 45 jaar. Is ouder worden dan 90 realistisch en wenselijk? Kan nog niet goed accepteren dat ik over de helft ben, maar moet natuurlijk wel beetje de werkelijkheid in het oog houden. OK, ik ben over de helft. Keerpunt gemaakt. Gelukkig nog 45 jaar te gaan. Vanmorgen vroeg verwend door Rik met een prachtig aardewerken huis/theepot, waarin de keramiste een "2" heeft verwerkt. Omdat we elkaar voor de 2e keer hebben leren kennen. Lief hoor!



Op mijn werk van de collega's allemaal gezellige pakjes voor in de keuken: een boek voor het maken van amuses, een spaans kookshort in knaloranje!, een eekhoorn als olijfolieflessedop (mooi scrabble woord) en een hartjesvorm om in te bakken of te vriezen. Wat een verwennerij. Dames/heren: mijn dank! Zo wordt het keerpunt leed verzacht.





Geen opmerkingen: