zaterdag 10 januari 2009

Black tie

donderdag 18 december 2008: een diner met discussie over de zorg in black tie. Dat is weer een tijdje terug dat ik in avondjurk de deur uit mag. Op kantoor kleed ik mij om en ga in lange rode avondjurk het pand uit. Mijn palen van hakken zijn zo hoog dat ik die pas aan kan doen als ik niet meer auto hoef te rijden. Ik wiebel over de Dam naar de Industriële Groote Club. Het is fijn om Diana weer te zien. Zij moet een lezing geven, maar we kunnen mooi ook even privé bijpraten. Geanimeerde discussies, goed eten en aangenaam gezelschap. Kortom een leuke avond.

Op de wiebelende terugweg over de Dam kom ik mijn "buurmeisje" Anne Dien tegen. Ooit een 3-jarige met vlechtjes toen ik hier kwam wonen en nu een hippe jonge vrouw die voor MTV decors door heel Europa bouwt. Time flies!

Geen opmerkingen: