dinsdag 11 december 2007

Kookcollege: afscheid KPMG

Gisteravond afscheid genomen van "mijn" teams en pupillen. We hebben een kerstdiner gekookt bij Pim van het kookcollege in Amersfoort http://www.kookcollege.nl/ Het was een geweldig gezellige avond. Iedereen was druk aan het kloppen en roeren.



Het smaakte dan ook fantastisch: salade met gebraden duif, pittige paprikasoep, zeewolf in amandelkorst, hazerugpeper op een bedje van bietstampot en een mozaik van granberrygelei en wittechocoladeroom. Mmmmmmm.
Ben bijzonder verwend met ondermeer een management letter over nog te verbeteren punten in mijn aanpak/gedrag, een prachtige ring, een mooie vaas en flesjes wijn waarop elke kok zijn/haar favoriete kookinstrument heeft gefotografeerd.

Object "somewhere over the rainbow", royal leerdam glas, voor KWF Kankerbestrijding http://www.royalleerdamcrystal.com/

Maar het mooiste van al was de aanwezigheid van al die lieve en leuke collega's. Mijn jongens wisten het op de terugweg treffend te typeren "Mam, zal je al die collega's niet ontzettend missen?". Ja ik ga jullie ontzettend missen.

2 opmerkingen:

Betsy zei

Kfin de foto's nog wel gaan...

Yvonne zei

ik heb ze ook dat alle collega's aliens zijn met rode ogen....... niet grappig