donderdag 13 december 2007

Warm

Het afscheidsfeest dinsdag in het Singer was echt hartverwarmend. Wat een lieve reacties. Heel veel cadeautjes gekregen voor de kinderen die met Kerst in het ziekenhuis liggen. De kinderen in het Spaarne, WFG en Amstelland krijgen zeker pakjes. Waarschijnlijk is er ook nog genoeg voor een 4e ziekenhuis. Eens kijken wie we daar mee zullen opvrolijken.

David sprak mij toe met mooie citaten uit een gedicht van K.P. Kavafis (volledige tekst: http://hermanvanrompuy.typepad.com/gedicht/2006/10/ihaka_konstanti.html). Hoewel je het doel in de gaten moet houden gaat het om de reis naar Ithaka. En onze reis was een mooie. Herman Dijkhuizen sprak namens zichzelf en namens de Raad van Bestuur. Ik kon het allemaal maar net droog houden. Van KPMG een prachtige check van EUR 2.500 voor speelgoed gehad.


De verantwoordelijke van het Spaarne woensdag gebeld om te vragen of hij met een mooi voorstel wil komen.

Cees Raaijmakers van Heliomare sprak over de Tsunami die ik voor klanten blijk te zijn. Hij kreeg de lachers op zijn hand. Herkenbaar mensen?
Veel mooie boeken ook: hoe zouden ze nu weten dat ik zoveel lees?? Blijkbaar ben ik een open boek.
Afscheid nemend van Ingeborg en Carla die het hele spektakel hadden geregeld kwam ik tot de ontdekking dat ik niet 1 foto had gemaakt. Te druk met kletsen ;-) Met rode konen en armen vol bloemen kwam ik thuis. Op de bank met mijn lief een groot stuk chocoladetaart gegeten van het buffet, want daar was ik in Laren niet aan toegekomen.

Kan terug kijken op mooie jaren en een mooi afscheid.

Geen opmerkingen: